Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 14:51:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/04940 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, 
Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1// Vihula vald, 1, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru maakond, Haljala 
vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu 
alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 
1, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1/1, Lääne-Viru maakond, 
Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1/1 (Võsu põhikool , kuur, piirdeaed, 
mänguväljak, Piirdeaed, Paviljon 1, Paviljon 2, Paviljon 3, töökoda, Võsu 
kool-lasteaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan täiendavaks kooskõlastamiseks. Esmane 
lahendus käsitles olemasoleva koolihoone laiendamist üle 33% selle esialgu 
kavandatud mahust ja osalist lammutamist. Käesolev lahendus käsitleb 
olemasoleva koolihoone laiendamist kuni 33% selle esialgu kavandatud mahust 
ja osalist lammutamist ning lisandus uue hoone Võsu kool- lasteaed 
püstitamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26913326>  (menetlus nr: 
357972), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister